2d – Wrocław i Kotlina Kłodzka

W dniu 1 czerwca 2015 roku klasa IId wraz z wychowawcą mgr Magdaleną Toma oraz mgr Barbarą Gryt wyjechała na trzydniową wycieczkę do Kotliny Kłodzkiej oraz Wrocławia.

a_17Już pierwszego dnia w godzinach popołudniowych mieliśmy okazję zwiedzić piękną i malowniczą stolicę województwa dolnośląskiego – Wrocław. Kolorowe kamieniczki i niesamowite uliczki idealnie oddawały wspaniały klimat tego miasta. W pierwszej kolejności udaliśmy się do wrocławskiego ogrodu zoologicznego, gdzie mogliśmy podziwiać zwierzęta różnych gatunków. Następnie podążyliśmy w stronę ogrodu botanicznego, gdzie z kolei mogliśmy zobaczyć wiele egzotycznych gatunków roślin. Po zakończonym spacerze po Ostrowie Tumskim udaliśmy się na nocleg do miejscowości Karłów.

Drugiego dnia zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy w Góry Stołowe, gdzie podążając wyznaczonymi szlakami mogliśmy podziwiać niesamowite skały piaskowe oraz przepiękne widoki na Kotlinę Kłodzką.

Trzeciego dnia, po wykwaterowaniu wyruszyliśmy w stronę granicy czeskiej, by podziwiać tam Skalne Miasto. Zabawna historia o duchu tych gór – Karkonoszu, przybliżona nam przez przewodnika, na każdej twarzy wywołała uśmiech.

Podróż powrotna minęła bardzo szybko, ponieważ uczniowie integrowali się grając w znaną wszystkim „MAFIĘ” oraz śpiewając piosenki karaoke.

Wycieczkę jak najbardziej możemy zaliczyć do udanych. :)