Podziemna integracja

Nie mieli czasu na nudę podczas swojej dwudniowej wycieczki integracyjnej uczniowie klas Ia i If. Ich wychowawczynie: pani mgr Magdalena Biel i pani mgr Sylwia Ochman przygotowały dla nich pełen różnych atrakcji wyjazd. W dniach 11-12.10.2017r. zwiedzili Kalwarię Zebrzydowską, Lanckoronę, Bochnię i Niepołomice. Noc spędzili w kopali soli w Bochni.

klasoweniostre

22494834_1036535106544025_877607601_o

„Dwudniowa wycieczka integracyjna zaczęła się od zwiedzania klasztoru Ojców Bernardynów w Kalwarii Zebrzydowskiej. Poznaliśmy tam historię i tradycje klasztoru i znaleźliśmy czas na herbatkę. Następnie pojechaliśmy do Lanckorony, gdzie mieliśmy okazję obejrzeć ruiny zamku oraz poczuć klimat tego niepozornego miasteczka. Przyszedł czas na najważniejsze wydarzenie: zjazd do kopalni soli w Bochni. Zanim zniknęliśmy pod ziemią, zatańczyliśmy belgijkę, która poprawiła wszystkim humor. Nasza podziemna przygoda rozpoczęła się od eksploracji korytarzy i zaułków kopalni. Poznaliśmy przy tym wiele historii związanych z tym miejscem, jak również zobaczyliśmy wiele mechanizmów służących do pracy przy wydobywaniu soli w dawnych czasach. Multimedialne pokazy urozmaicały naszą trasę zwiedzania. W nagrodę za nasze zmęczenie czekała na nas świeżo wypastowana zjeżdżalnia. Przyszedł czas na integrację. Korzystaliśmy z boiska i dyskoteki, następnie graliśmy w mafię i uciekiniera, a aktywny wieczór zakończyliśmy kolejną belgijką. Pomimo nieco niewygodnych łóżek, rano wszyscy dzielnie wstali. Po opuszczeniu kopalni klasa 1A udała się na rynek, natomiast klasa 1F do muzeum motyli. Następnie przejechaliśmy do Niepołomic, gdzie zwiedzaliśmy Zamek Królewski. Czas było zakończyć wspaniale spędzone dwa dni. Wycieczka bardzo się nam podobała, dzięki niej jesteśmy lepiej zintegrowani i nie możemy doczekać się kolejnego wyjazdu.”