Ib na Magurce

Klasa biologiczno-chemiczna jako ostatnia z klas pierwszych zorganizowała swoją wycieczkę integracyjną. W dniach 18-19.10. 2017 r. licealiści przemierzali szlaki Beskidu Małego, zdobywając szczyt Hrobaczej Łąki i Magurki. W wędrówce towarzyszyły im panie: mgr Anetta Kudłacik (wychowawczyni) i mgr Marta Karcz.

20171018_124322

Dnia 18.10.2017 o godzinie 9.30 zebraliśmy się na przystanku, koło basenu w Andrychowie. Tak zaczęła  się nasza wycieczka integracyjna. Autobusem około godziny 10.00 dotarliśmy do Porąbki i stamtąd  wyruszyliśmy –  przed nami było ponad 11 km. Zdobyliśmy m.in. szczyt Hrobaczej Łąki. Droga, pomimo tego że była długa i miejscami stroma, minęła w miłej atmosferze. Pogoda nam sprzyjała, więc mogliśmy podziwiać przepiękne beskidzkie krajobrazy. Gdy już dotarliśmy do schroniska na szczycie Magurki (909m.n.p.m.), wszyscy zadomowili się w pokojach. Po krótkim odpoczynku zaczęły się przygotowania do ogniska. Około godziny 17.00 rozpoczęła się zabawa, podczas której wszystkim udzielił się radosny nastrój, sprzyjający integracji. Następnie wszyscy wróciliśmy do pokoi w schronisku, co jednak wcale nie oznaczało końca wspólnie spędzonego czasu. Do późnych godzin, rozmawiając i żartując, graliśmy w karty. Następnego dnia wyruszyliśmy w drogę powrotną. Była ona już o wiele mniej wymagająca niż podejście pod górę. Po południu wróciliśmy już do Andrychowa. Jestem pewien, że takiej wycieczki żaden z  jej uczestników nie zapomni.